Streaming-böcker


Idag har jag röjt upp i den monumentala högen med ren tvätt som växt med hjälp av fint väder och därmed bra tork utomhus. Ville då ha en ljudbok att lyssna på. Kollade på internet vad bibblan hade att bjuda på och jag hittade då en sån skitbra facilitet som jag inte visste fanns. Man kan "låna" en ljudbok och lyssna på via streaming direkt via internet, funkar ju utmärkt då man är hemma. Ingen nedladdning alltså. Lätt som en plätt hade jag en deckare att lyssna på medans jag sorterade, tvättade och manglade. Kanon! Detta hade jag aldrig upptäckt om jag inte köpstoppat, då hade jag fortsatt att köpa och ständigt ha ett antal olyssnade böcker i hyllan.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Kärnkraft - nej tack. Fortfarande.

Mer grönt på menyn

Barnet - den sista slaven