Award, igen!

Ja jädrans, nu fick jag en igen, en AWARD! Den tredje på några dagar och jag är omåttligt stolt och glad! Tack snälla Martin som förärade mej den här. Och då gäller samma sak en gång till, jag skall skicka awarden vidare till sju andra bloggar. Jag tror dock att detta får ligga till sig över helgen. I morgon styr jag kosan emot de värmländska skogarna igen för ännu en träff med ekofilosoferna och jobbet som skall redovisas i helgen är liksom inte riktigt färdigt... Nu blir det alltså några dagars stiltje på bloggen men jag återkommer med nya tag efter helgens äventyr!

Kommentarer

(jag hörde av dottern om regeln om studielån, men är inte det en gammal regel? Jag blev klar tidigare i Stockholm, så dessutom hoppade jag på ett tidigare tåg, som jag inte hade platsbiljett till, men det gick bra.)
Anonym sa…
Dessutom är jag för gammal för studielån...
Monica sa…
Hannele, det var konduktören som sa det, både på upp-och nervägen så det verkar vara så. Det som är tydligt är att det ska finnas en SJ-logga på kortet och det gör det inte.

Populära inlägg i den här bloggen

Framför våra fötter

Kött...

Trivsamma trästan!