Henrik Larsson!

Bild Petter Nilsson Nils
Måste skriva några ord om min idol. Henrik Larsson. Han vill spela innebandy för att han tycker det är kul och en god del av idrottssverige ska då ha en massa åsikter om det. Men herre gud, låt karln göra det han har lust att göra!! Vi äääääääääger väl honom inte ändå? Nu har han debuterat med Helsingborg i superligan och de e så gött att han med sitt inhopp i andra halvlek satte sprätt på laget så att det till slut avgick med segern.

Kom igen Henke, gör det du tycker är roligt och visa att du är din alldeles egen och inte nån handelsvara även om fotbollsvärlden ser sån ut!

Kommentarer

Åsa! sa…
Jag håller med dig! Idrott är väl något man gör för sitt stora nöjes skull, eller? Och karln måste väl få ha en egen vilja, sanslöst!!!
jag gillar Henke, han är en sympatisk man med mycket kloka åsikter!
Monica sa…
Åsa, vi behöver fler föredömmen som Henke!
Maria sa…
Du har fått en blog award av mig!
Om du undrar vad det är för något och vad min motivering är för just din blogg så kika in på http://peppen.blogspot.com så ser du även de andra sex bloggar som fått priset. Kanske hittar du en ny blogg du vill följa :)
Pumita sa…
Kunde inte ha sagt det bättre själv! Nej, vi äger honom inte.
Monica sa…
Pumita, jag blir så sur när dess idrottsmän blir "allmän egendom"!

Populära inlägg i den här bloggen

Framför våra fötter

Kött...

Trivsamma trästan!