4th, 4th

Fick en liten anmodan av Farbror Sid att hänga på 4th, 4th. Och vad är då det? Jo, det är en slags budkavle som  vandrar runt bland bloggare världen runt. Man tar helt enkelt den fjärde bilden i den fjärde bildmappen man har på sin dator, lägger ut den och skriver eventuellt några rader om den. Visst, kan vara precis vad som helst. Tänker man nervöst... Jag kom lindrigt undan... Den här bilden tog jag när jag testade min nya kamera för några år sedan. Den påminner mig om att jag bara har en enda blommande orkidé just nu. Kanske ska göra något åt det, d v s se över de jag har och kanske till och med införskaffa en ny nu när köpstoppet är över! Det brukar vara väl investerade pengar för om man vårdar dem (dvs egentligen inte bryr sig så mycket om dem alls...) så blommar dom troget och läääääääänge!

Tar mig också friheten att skicka detta vidare till några av de bloggar jag ständigt läser, vad säger Åsa, Hannele,  Maria och Aina om det?

Kommentarer

Åsa! sa…
Jag ska leta runt i bilddjungeln och se vad det blir! Önskar dig en trevlig helg!
Hoppsan, ska genast kolla vad det kan bli!
Hihi, det får nog bli årets bildmapp...
Mest på barnbarnet :)
Monica sa…
Spännande att se vad ni hittar...

Populära inlägg i den här bloggen

Framför våra fötter

Kött...

Trivsamma trästan!