Inspiration noll

Tänkte skriva ett inlägg. Och kunde inte komma på om vad. Det brukar lösa sig när jag väl sätter mig vid datorn men icke denna dag. Tvärstopp. Fladdrade runt bland tidningarna lite och kollade om det fanns någonting där. Och då ville jag ha tag på något som andades hopp och framtidstro. Tji fick jag. Eller också letade jag dåligt. Så, mina vänner, det kommer helt enkelt inget ur dom här fingrarna idag. Och det gäller tyvärr även uppsatsen som börjar brinna i hörnen nu och lite annat som också behöver skrivas. Och på jobbet har det också varit en skitdag.

Jag lägger helt enkelt ut en tjusig bild på en tid som är i antågande och tar på mig regnstället och går ut istället. För vädret är dessvärre inte heller något att yvas över men det ska i alla fall inte ta tabbe på mig! 

För att se det positiva med allt detta, imorgon kan det ju bara bli bättre!

Kommentarer

Ibland vill inte hjärnan vara med...checkat ut...paus...eller bara slippa krav, för en stund.

Kram och hoppas promenaden gav möjlighet till djupandning:)
Anonym sa…
Det här kallar jag att tagga ner :O

Men i morgon !!!
Monica sa…
Peace in mind, checkat ut känns mitt i prick!

Gubben, det är ju sant. Men nu byggde jag tydligen upp förväntningar istället! :)
Åsa! sa…
Det måste få finnas dagar som är gråa, annars skulle man aldrig uppskatta de klarröda. Önskar dig en bra morgondag!
Monica sa…
Åsa, så är det. Och tack!

Populära inlägg i den här bloggen

Framför våra fötter

Kött...

Trivsamma trästan!